Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 21.10.2019, 06:30

Великописарівська районна станція юних натуралістів

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2016 » Грудень » 14 » Всеукраїнський конкурс навчально-дослідних земельних ділянок у 2016 році
11:15
Всеукраїнський конкурс навчально-дослідних земельних ділянок у 2016 році

  

Згідно з планом всеукраїнських і міжнародних очно-заочних масових заходів з учнівською та студентською молоддю Міністерства освіти і науки України, з метою сприяння розвитку дослідницької та експериментальної роботи в загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладах, виявлення та поширення кращого досвіду, нових форм роботи на учнівських навчально-дослідних земельних ділянках і в теплицях у 2016 році проходив обласний етап Всеукраїнського конкурсу навчально-дослідних земельних ділянок. В обласному етапі конкурсу взяли участь колектив вихованців та педагогів Великописарівської районної станції юних натуралістів.

У конкурсних матеріалах було презентовано систему організації роботи вихованців на учнівській навчально-дослідній земельній ділянці у відповідності до Положення про учнівську НДЗД, організаційно-педагогічного та матеріально-технічного забезпечення її функціонування. Кожна робота супроводжувалася мультимедійною презентацією з описом структури та функціонування НДЗД.

На підставі рішення оргкомітету обласного етапу конкурсу визначено переможцями акції та нагороджено грамотою комунального закладу Сумської обласної ради – обласного центру позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю за зайняте І місце – вихованців гуртків Великописарівської районної станції юних натуралістів, керівник Драгун Зоя Петрівна.

                       Де миліше, як не на Вкраїні?

                       Тут городи і сади, яблука і гарбузи.

                       Тут соняшники й буряки, ягоди на лузі,

                       Помідори й огірки, дині є і кавуни,

                       Жито, пшениця і всяка пашниця.

Всебічний розвиток дитини – це не тільки засвоєння програмового матеріалу школи, володіння технологіями  комп’ютерної техніки, а і практична участь у збереженні, розширенні та збагаченні зеленого світу.Щаслива дитина, яка має можливість та бажання бути причетною до праці на землі, до засівання та вирощування рослин. Маючи відношення до занять у гуртках сільськогосподарського профілю вихованці розширюють свій кругозір  у вивченні рослин, заглиблюються  у процеси агротехніки їх вирощування.  Занятість дітей у гуртках, пов’язаних із роботою на  земельних ділянках, у парниках, у саду виховує зацікавленість до сільськогосподарських професій, повагу до людей –  хліборобів,   та бажання працювати на землі.Тому великим щастям для нас є наявність учнівської навчально-дослідної земельної ділянки на станції юннатів. Всі рослини польової сівозміни, які вирощують в нашій зоні, ми намагаємося вирощувати на своїй ділянці.  Вивчаємо назви сортів, способи висіву насіння, правила вирощування та догляд за рослинами, розширюємо свої знання про сільськогосподарські  польові, технічні, овочеві, лікарські та квітково-декоративні культури. 

Для повноцінного функціонування учнівської навчально-дослідної земельної ділянки на Великописарівській районній станції юних натуралістів створена нормативно-правова база відповідно до положення:

  • державний акт направо постійного користування земельною ділянкою про учнівські навчально-дослідні земельні ділянки;
  • наказ по райСЮН «Про організацію роботи на учнівській навчально-дослідній земельній ділянці»;
  • план роботи учнівської навчально-дослідної земельної ділянки;
  • схема роботи учнівської навчально-дослідної земельної ділянки.

Загальна площа землі навчального закладу 0,6328га

Площа НДЗД навчального закладу 0,2150 га

У Великописарівській райСЮН організована робота п’яти відділів учнівської навчально-дослідної земельної ділянки та встановити їх площу:

  • 1) квітково-декоративний – 350 м² ;
  • 2) колекційний – 200 м²; 
  • 3) плодово-ягідний – 700 м²; 
  • 4) овочевих культур – 400 м²;
  • 5) дендрологічний – 500 м²; 
  • та  додаткова земельна ділянка багаторічних насаджень – 2850 м² .

Закріплені відповідальні за організацію навчально-дослідницької роботи у відділах:

1) квітково-декоративний – гурток «Юні квітникарі», керівник Лещенко В.О.; гурток «Природа і фантазія», керівник Коноз В.С.; гурток «Флористика», керівник Драгун З.П.

2) колекційний – гурток «Юні дослідники», керівник Мовчан О.М.; гурток «Флористика», керівник Лещенко В.О.

3) плодово-ягідний – гурток «Юні садівники», керівник Ващенко В.П.

4) овочевих культур – гурток «Юні овочівники», керівник Ващенко В.П.

5) дендрологічний – гурток «Юні дослідники», керівник Мовчан О.М.

гурток «Юні знавці рослин», керівник Коноз В.С. гурток «Флористика», керівник Драгун З.П.

Відповідальність за організацію навчально-дослідницької роботи  на учнівській навчально-дослідній земельній ділянці поклададено на завідувача Мовчан О.М.

Кількість видів і сортів рослин, які вирощуються на НДЗД 134 види, 229 сортів (яблуні – 16 сортів; груші – 2; сливи – 4; вишні – 2; черешні – 1; абрикоси – 3; персик – 1; ірга – 1; жимолость – 2; горіх – 3; хеномелес – 1, суниця – 2; смородина чорна – 2; смородина червона – 1; барбарис – 1; йошта – 1; малина – 1; ожина – 1; кизильник –1; туя –3, ялівець – 2, кампсис – 1; форзиція – 1; самшит – 1; спірея – 2; дейція – 1; , магонія – 1; жасмин – 1; пухироплідник – 1; гортензія – 2; скумпія – 1; рододендрон – 1; юкка – 1; гінкго Білоба – 1; оцтове дерево – 1; шипшина – 1; дрок красильний – 1; гібіскус – 1; гірчак сахалінський – 1; барбарис Тумберга – 1; піон деревовидний –1; обліпиха крушиноподібна –1; гісоп лікарський - 1; сумах –1;  свидина – 1; горобинник -1;

 квіти  – 49 видів багаторічних, 84 соти; квіти – 29 видів однорічних,32сортів;  овочі – 8 видів – 34 сорти).

Робота юннатів на НДЗД спрямована на ознайомлення з основами сучасного сільськогосподарського виробництва, набуття практичних умінь і навичок з агротехніки вирощування овочевих культур.

Основними напрямами діяльності юннатів на навчально-дослідній земельній ділянці є: вирощування рослин, спостереження за їх ростом і розвитком, проведення сільськогосподарських дослідів згідно з програмами гурткових занять.

Основними напрямками дослідницької роботи є вивчення строків висівання різноманітних культур, біологічні методи захисту рослин, вивчення сівозмін, отримання здорового і врожайного садибного матеріалу, вивчення різних видів розмноження рослин. А також враховуючи екологічні умови та зміну клімату, першочерговою стала робота по вивченню сортів овочевих культур, які є продуктивними на нашій території.

Організація дослідницької роботи включає планування досліду, його закладку, проведення спостережень та отримання результатів із наступною їх обробкою.

На навчально-дослідній земельній ділянці райСЮН впроваджуються принципи органічного землеробства. Така система максимально базується на сівозмінах, використанні рослинних решток, компостів та деревного попілу, бобових рослин, рослинних добрив, на механічному обробітку ґрунту і біологічних засобах боротьби з шкідниками для підвищення родючості та покращення структури ґрунтів, забезпечення повноцінного живлення рослин та боротьби з бур’янами й різноманітними шкідниками. На дослідних ділянках використовувався механічний обробіток ґрунту – просапування міжрядь, розпушування, мульчування. Восени проводиться оранка ділянки, навесні – дискування, розмітка дослідних ділянок.

Тематика дослідницької роботи планується таким чином, щоб вона була пов’язана із змістом навчальної програми і спрямована на підвищення врожайності с/г культур.

Дослідницька робота та спостереження на НДЗД проводяться за наступною тематикою:

Колекційний відділ

1. Вирощування лікарських рослин;

2. Фенологічні спостереження за ростом і розвитком однорічних квітів.

Квітково-декоративний відділ

1. Фенологічні спостереження за ростом і розвитком багаторічних  квітів.

2. Вплив  стимуляторів росту на ріст та розвиток  кімнатних рослин (розмноження).

Овочевих культур відділ

1. Сортовивчення столових буряків;

2. Сортовивчення солодкого перцю;

3. Вирощування бахчевих культур;

4. Фенологічні спостереження за ростом і розвитком рослин родини бобові;

5. Вирощування гарбузових;

6. Вирощування огірків;

7. Вирощування гіркого перцю.

Плодово-ягідний відділ

1. Фенологічні спостереження за ростом і розвитком плодово-ягідних культур;

2. Фенологічні спостереження за ростом і розвитком суниці сорту Гігантелла;

3. Вирощування суниці сорту «Десна»;  

4. Фенологічні спостереження за врожайністю плодових дерев.

5. Стратифікація хеномелесу японського;

6. Стратифікація горіху волоського.

Дендрологічний відділ

1. Інтродукція хеномелесу японського;

2.Вирощування декоративних кущів та дерев.

Переглядів: 177 | Додав: Юннат | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт

Пошук
Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz

  • Copyright MyCorp © 2019
    Безкоштовний хостинг uCoz